Reklamace
Kontakty - záruční reklamace
Electrolux, AEG a Zanussi - 261 302 261 (Centrála pro celou ČR)
Gorenje a Mora - 800 105 505 (Centrála pro celou ČR)
Candy a Hoover - 841 111 125 (BMK servis - centrála pro celou ČR)
Beko - https://www.bekocr.cz/podpora/objednavka-opravy-spotrebice
Hyundai - https://www.hyundai-electronics.cz/podpora/servisni-mista/?kraj=13
Goddess - https://www.goddess.cz/servis/
Philco - https://www.philco.cz/servisni-mista
Snaige - https://www.mujperfekt.cz/Markets.asp?MAR=servis
Nordline - http://nordline.cz/servisy/
Elcold - kontaktujte nás
Záruční opravu si prosím objednejte na odkazech viz výše. Až poté bude přiřazena našemu servisu Chladservis Vara či jinému servisnímu středisku/technikovi dle umístění spotřebiče. Pokud si nejste jistí, kontaktujte nás.
Reklamační řád
Zákonná záruční lhůta pro konečného spotřebitele je 2 roky. Pro firmu platí odlišné podmínky!
Se zbožím dostáváte záruční list, u některých značek vám postačí pouze doklad o koupi (informujte se u našich prodejců). V případě, že bude záruční list nevyplněný, pošlete ho na naši adresu: Chladservis, Křenová 19, 602 00 Brno. Obratem Vám jej vyplněný pošleme zpět.
Reklamace vadného zboží je buď na našem servisu Chladservis Vara spol. s.r.o, nebo v síti autorizovaných servisů v ČR. Při předávání zboží pečlivě zkontrolujte není-li zboží poškozené. Zjevně poškozené zboží odmítněte převzít!
Zákoná lhůta pro spotřebitele na vyřízení reklamace je 30 dní. Pro konečného spotřebitele dle §53 ods.7 platí právo vrátit zboží v zákonné 14-denní lhůtě od data převzetí. Nárok máte i v případě, že zboží objednáte přes internet a osobně vyzvednete na na naší prodejně.
Nejste-li spotřebitel (zboží nakupujete pro obchodní nebo podnikatelskou činnost) právo na odstoupení Vám nevzniká. Obchodní zákoník toto neuvádí.
Zboží vrácené v této lhůtě nesmí být mechanicky poškozené, neúměrně opotřebované, špinavé a s kompletní výbavou. V těchto případech Vám budeme účtovat poplatky za uvedení zboží do původního stavu (řeší se individuálně).
U zboží, kde lze objednat prodloužení záruky budete informování o její délce a podmínkách. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
- vady vzniklé běžným používáním
- nesprávným použitím výrobku
- nesprávným skladováním
Postup při reklamaci:
- informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
- zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu, v případě větších spotřebičů je nutné osobní dodání do naší prodejny, případně telefonická domluva záruční opravy naším servisem.
- U zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu. V případě osobního předání s Vámi sepíšeme reklamační protokol na místě.
- Při reklamaci prosím nezapomeňte doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě a záruční list spotřebiče.
Zboží musí být fyzicky vráceno do 14-dní na adresu Chladservis VaRa, Křenová 19, 602 00 Brno s písemným požadavkem o odstoupení od smlouvy. Zákazník obdrží peníze zpět do 30-ti kalendářních dnů bezhotovostním převodem na bankovní účet.